Součástí vydání nebude jen samotná kampaň Namalsk Crisis, k tomuto vydání také přiložím unikátní MP misi Namalsk Crisis warfare. Jde o klasickou MP misi typu CTI posazenou na ostrov Namalsk, ovšem s úpravami, které se snaží co nejvíce přiblížit samotné kampani.

Mise je založena na skvělé Warfare misi od Bennyho (Děkuji Bennymu!), tuto misi jsem upravil, přidal unikátní funkce a upravil rozložení stran, účastnících se konfliktu. Mise je určena až pro 32 hráčů (je tady samozřejmě možnost hrát třeba i v jednom hráči proti AI), hráči mají možnost se přidat ke sjednoceným jednotkám Ruska a USA (ve warfare jako strana Západ) nebo k NAC (Namalsk corp, ve warfare jako stran Východ). Partyzánské jednotky (Resistance) ve městech jsou defaultně vyplé (aby to příliš nenarušovalo příběh, dle kterého se tato warfare mise snaží řídit - je ale možné je zapnout).

Pro sjednocené západní jednotky čeká velmi tvrdý boj proti NAC (stejně jako v kampani), NAC má připraveno v misi hned několik výhod. Strana NAC má již z počátku zabrané klíčové "města" - A1 objekt, AII objekt s podzemím a také přilehlou stanici Brensk. NAC disponuje většinou Ruskou technikou, kterou se jim podařilo ukořistit díky prvnímu EM výboji. Mezi jejich pěchotní zbraně patří již od začátku různé verze G36, k těmto zbraním se poté přidaly ukořistěné Ruské zbraně a díky jejich výzkumům mají také možnost využít v boji beta-verzi velmi nebezpečné pěchotní zbraně ER7 RFW. Asi nejsilnější zbraní, kterou NAC ale disponují, je samotné mimozemské zařízení, také zvané jako Objekt A1.

(Tento obrázek byl zachycen pracovníkem NAC při jednom z prvních testů mimozemského zařízení)

Experimenty jsou velmi nebezpečné a díky tomu se NAC podařilo toto zařízení využívat úspěšně i jako zbraň proti narušitelům. S jeho spouštěním se mimo jiných aspektů, uvolňuje do okruhu asi 10km okolo Namalsku velmi zvláštní druh radiace, která je velmi nebezpečná pro lidský mozek. Proti této radiaci se NAC podařilo vytvořit ochranné zařízení (zvané APSI)(aby nebyl ohrožován život členů NAC při pokusech). Ale aby to nebylo vše, při vhodném nastavení vstupní energie může toto zařízení vygenerovat EM pulz, který může kompletně vyřadit veškerou techniku na Namalsku. Zde již neexistuje žádná účinnější ochrana.

Toto zařízení může ovládat pouze strana NAC, ovládací konzole se nachází v podzemí objektu AII v jednom se sekundárních řídích středisek NAC. Přes tuto konzoli může každý člen ze strany NAC nahlédnout, v jakém stavu se zrovna zařízení nachází, ovšem kontrolovat zařízení může jen samotný warfare velitel strany NAC (velitel, který může stavět základnu apod.).

Zde můžete vidět rozhraní, kterým můžete přistupovat k zařízení. Nejdůležitějším prvkem je asi nastavení vstupní energie zařízení, díky tomuto parametru totiž můžete velmi ovlivnit následující průběh mise. Dle toho, jaké nastavení zvolíte, se bude zařízení také chovat. Vyšší hodnoty energie znamenají větší problémy, rozhraní vás předem upozorní a popíše, co se může a co se stane při zvoleném nastavení. Toto rozhraní přímo spolupracuje s Blowout modulem, více informací zde. Jako velitel budete moci použít tlačítko Launch EVR, které pak spustí samotnou EVR sekvenci (čili spustí zařízení). Rozhraní také nabízí informaci o "cooldownu" zařízení. Když totiž použijete zařízení, k opětovnému spuštění je potřeba nějaký čas. Tento čas bude zobrazen po skončení EVR sekvence a po dobu tohoto cooldown času nebude moci ovládat nastavení energie nebo spouštění zařízení. Cooldown zařízení se pohybuje někde mezi 7 až 12 minutami (záleží jak moc budete zařízení živit).

Jak jsem již řekl, toto rozhraní je umístěno v jednom ze sekundárních řídících středisek NAC v podzemí objektu AII, které je již od začátku střeženo NAC jednotkami. Podzemí je oživeno AII modulem, který mimo misc objektů v podzemí, kontroluje i světla, čili není nutné brát sebou noční vidění do podzemí. Samotnou řídící místnost by pak nemělo být složité najít. Můžete se například řídit dle stráží, umístěných v podzemí.

Aby ovládání pro NAC nebylo takto jednoduché a sjednocené jednotky Ruska a USA měly také možnost s NAC trochu zatočit, mají možnost toto zařízení sabotovat. Tuto akci mohou provést ze stejného místa, jako NAC mohou provádět kontrolu. Čili je nutné pro západní stranu se nejdříve do podzemí, přes stráže na povrchu a v podzemí, dostat. Po provedení sabotáže se hned nic nestane, pokud ale se NAC rozhodne zařízení znovu použít, sabotáž napájení bude spuštěna a zařízení bude mimo provoz po dobu cca 30 minut. A jako malý bonus na konec - známé barevné postprocess efekty pro Namalsk byly přidány také do warfare, pro změnu použijte team menu a výběrové menu s FX #.

Máme tu tedy sjednocené jednotky Ruské armády a USMC, snažící se zastavit NAC a jejich experimenty, a NAC, kteří se snaží držet Namalsk a své výzkumy zuby nehty, s využitím hi-tech zbraní a neznámého mimozemského zařízení.

Ke které straně se přidáte vy? Je to pouze a jen na Vás!

Krize: Namalsk

Typ >

Plnohodnotná SP/MP kampaň o 22 misích.

Unikátní warfare mise.

Hra >

Arma 2, Arma 2: Combined Operations

Datum vydání >

[v1.10] 2011

[v1.15] 2012

[v1.15.1] 2012

[v1.15.2] 2012

[v1.15.3] 2012

[v1.15.4] 2013


down

©Sumrak 2024